lu.se

Intermediala studier: Reklamens retorik i moderna media II

IMSB24

Kurskod: IMSB24
Engelsk titel: Intermedia Studies: The Rhetoric of Advertising in the Modern Media II
Högskolepoäng: 7,5

Termin:

Kurstillfälle: höstterminen 2019
Studiesätt: heltid, kvällstid
Kursperiod: 2019-10-29 – 2019-12-03
Kursspråk: engelska
Behörighet: Grundläggande samt IMSB20 eller motsvarande (IMSB10, IMSB12)

Anmälningskod: LU-E1661

Anmälningskod: LU-32151

Introduktionsmöte: 2019-10-29 kl. 17.15 – 20.00: LUX:A233

Lärare: Heidrun Führer

Beskrivning

The course consists in a continuation and deepening of IMSB20 (The rhetoric of advertising in modern media I). In relation to the needs of different medias the intermedial design of advertising is defined and analyzed by deepening the theoretical frame. Beside the ethical and media specific context when analyzing current advertising new media relations like architecture and advertising are explored. Focus lies on a more complex understanding of the development in commercials as a vital product of modern culture.

This course is also included in IMSA22, Intermedia Studies: Level 2.

Utbildningstillfällen – höstterminen 2020

First Admission Round / Internationell ansökningsomgång

Evening Lund, part time 75%
In English
October 27, 2020 – December 8, 2020

Last day for application January 15, 2020

Information om anmälan

Du anmäler dig till våra kurser och program på antagning.se. Där kan du sedan följa din anmälan och kontrollera att dina meriter registrerats. Det är även där du loggar in för att svara på ditt antagningsbesked.

Ansökningsperioden är mars–april för höstterminen och september–oktober för vårterminen.

Sen anmälan

Alla utbildningar stänger för anmälan, efter att sista anmälningsdatum har passerat.

Kurser och program som har platser kvar, öppnar för sen anmälan efter första urvalet. Dessa utbildningar är märkta "Öppen för sen anmälan" på antagning.se.

International student?

Make your application in the First Admission Round at universityadmissions.se.

Application period October–January for autumn semester and June–August for spring semester.

First or Second Admission Round?

All international students are encouraged to apply to the First admission round. This round takes place many months before the start of a semester and gives students the time they need to pay their tuition fees, apply for and receive their residence permit (if required), find housing, etc.

The Second admission round is an alternative for students from EU/EEA countries as they do not need a residence permit. Non-EU/EEA students will most likely not have enough time to obtain their permit before the start of the semester. However, even EU/EEA students are advised to apply during the First admission round, as some programmes can be applied for only in the January round. Also, this provides applicants with an admission decision much earlier, which is helpful in making decisions about their studies.

Anmälnings- och studieavgifter för medborgare utanför EU/EES

Avgifterna gäller alltså inte dig som är medborgare i Sverige, något annat EU- eller ESS-land eller Schweiz. Läs mer om anmälnings- och studieavgifter.

Anmälningsavgiften är 900 kronor. Studieavgiften för Intermediala studier: Reklamens retorik i moderna media II är 13 750 SEK.